Stranice

Vrijednost ljubavi u ime Allaha

Prenosi se kako je Allah, dž.š., jedne prilike upitao Mūsāa: "Jesi li ikada bilo šta za Mene uradio?" Mūsā, a.s., reče: "Bože, Tebi sam klanjao, za Tebe postio, sadaku dijelio i zekat davao!" Uzvišeni Allah reče: "Namaz ti je dokaz, post Džennet, sadaka zaklon, a zekat nur (svjetlost). Ali šta si samo za Mene uradio?!" Reče Mūsā, a.s.: "Bože, uputi me poslu koji će biti samo za Tebe!" Uzvišeni reče: "O Mūsā, zar nikad nisi prijatelja za Mene imao, i zar nikad nisi Meni zarad neprijatelja gonio?!" I spoznade Mūsā, a.s., da je najvrjedniji posao ljubav u Ime Allaha, i mržnja samo Njega zarad. (Ihjā'u 'ulūmid-din, Kitāb ādābil-ulfe vel-uhuvve ves-suhbe)
***

"I Njegovim nimetom (blagodati) vi ste postali braća" (Alu Imrān, 103.), kaže Uzvišeni. A plemeniti Poslanik, s.a.v.s., kaže: "Kome Allah poželi hajra, podari mu iskrenog prijatelja. Kad zaboravi, podsjeti ga, a kad pomoć zatraži, pomogne mu." Na drugom mjestu kaže Poslanik, s.a.v.s: "Ko se u ime Allaha pobrati, Allah će ga za jedan stepen u Džennetu uzdići, stepen kojeg nijednim svojim djelom ne bi mogao dostići." A h. ’Ali kaže: "Držite se prijatelja! Oni su vam sigurnost i na ovom i na onom svijetu."

Popularni textovi